Välkommen Madeleine!

Publicerad 10 maj 2024 i Nyheter

För några veckor sedan började Madeleine Carlsson sin anställning hos oss. Såklart passar vi på att kolla läget med Madde om hennes första veckor på plats i Advitums servicedesk.

MadeleineC

Hej, kan du inte berätta lite om dig? 

Jag bor i Kalmar tillsammans med sambo och två barn. Då vi bor i hus och min sambo har varit snickare så har vi en del projekt hemma att lägga tid på. Min fritid spenderar jag med familj och vänner.  
 
Jag har många års erfarenhet inom kundservice i olika funktioner och på olika företag. Jag brinner för kundresan och vikten av att bygga hållbara och långvariga kundrelationer.  

Senaste åren har jag arbetat som IT-administratör och systemadministratör och det var just det som lade grunden till att jag hamnade hos just Advitum. Här kommer jag få möjligheten att kombinera mina kunskaper/erfarenheter.  

 Brinner lite extra för: tonalitet, processer och team-work.  
 

Vad var det som gjorde att du ”fastnade” för Advitum?   

För mig var det viktigt att landa hos ett företag som delar mina värderingar. Under rekryteringsprocessen så var det visionen om att ha branschens nöjdaste kunder och branschens nöjdaste medarbetare som väckte mitt intresse. Det var också viktigt för mig att man inom bolaget vill framåt, både organisatoriskt men även den enskilde individen. Nu när jag väl är på plats så känner jag absolut att jag hamnat rätt. 

Vad ser du fram emot mest i ditt nya jobb och vilken roll kommer du att ha? 

Jag kommer att jobba i vår servicedesk med ärendehantering, larm och övervakning. Jag ser fram emot att komma i kontakt med våra kunder och bidra till fortsatt utveckling av servicedesken.  

 Jag ser också fram emot att få ta del och lära av den enorma kompetens som finns inom företaget.  

Du har jobbat i flera servicedeskfunktioner tidigare, vad är det som utmärker Advitum? 

 Det som utmärker servicedesken på Advitum är vilken ”status” den har. Ofta kan en servicedesk / kundtjänst anses som ett ”onödigt ont” och inget man lägger vare sig tid eller pengar på.  

Men på Advitum så är servicedesk en uppskattad och viktig avdelning som man aktivt arbetar med att både utvecka och förbättra. 

Vi är otroligt glada att Madeleine är på plats hos oss och tar med sig många nyttiga erfarenheter in när vår servicedesk avdelning växer med fler helhetsåtagande inom support, drift och övervakning samt säkherhetstjänsterna. Varmt välkommen!

Tillbaka

Prenumerera på Advitums nyhetsbrev

Om du väljer att prenumerera på vårt nyhetsbrev kommer du att erhålla information om vad som händer på Advitum, våra utbildningar och kundevent, nyttiga blogginlägg och viktiga produktnyheter. Självklart kan du säga upp din prenumeration med en enkel knapptryckning.