Advitum 365 | SPOC (Single Point Of Contact)
Det ramlade tyvärr mellan stolarna!
Inom IT är det vanligt förekommande att flera olika parter är inblandade vid felsökningar, implementationer och förändringsarbeten. Inte alltför sällan händer det att ärenden och uppdrag drar ut på tiden för att ingen har ansvaret.
Genom tjänsten Advitum 365 | SPOC tar Advitums personal på Servicedesk ansvar för att driva och koordinera ärenden där flera parter är inblandade.
(Advitum 365 | SPOC är en tilläggstjänst till Advitum 365 | Servicedesk)
Tjänsten omfattar
• Ansvar för att driva och koordinera olika typer av ärenden där flera olika parter är involverade
• Rapport och statistik över ärenden och trender
Fördelar och mervärden för dig som kund
Genom att Advitums Servicedesk har ett uttalat ansvar för att koordinera ärenden med flera inblandade parter uppnås ett tydligare arbetssätt samtidigt som ledtider minimeras och risken för missförstånd och dubbelarbete minskar avsevärt.
Sammantaget innebär Advitum 365 | SPOC ett effektivare arbetssätt och att mindre tid läggs på avstämningsmöten, uppföljning osv.
Vad kostar det?
Kostnadsstrukturen är en fast månadskostnad baserad på antalet användare kunden har i Advitum 365 | Servicedesk.
Prisexempel för 250 användare är 3 000 SEK per månad.