Advitum 365 | SLA (Service Level Agreement)
Vad är egentligen bra service?
Ofta pratar man om hög eller bra service och lika ofta är det godtyckligt vad det egentligen innebär.
Syftet med ett SLA mellan kund och leverantör är att man ska ha en gemensam syn och förväntning kring vad det är som ska levereras och inom vilka tidsrymder det ska levereras.
När ni tecknar ett avtal med oss för Advitum 365 är det därför viktigt att både ni som kund och vi som leverantör vet vad som förväntas.
SLA för Advitum 365
• Normala öppettider för Advitum Servicedesk är helgfria vardagar 07:30 till 16:30
• Inkomna ärenden prioriteras enligt nedan
-P1 (Critical – påbörjas inom 30 minuter)
-P2 (High – påbörjas inom 4 timmar)
-P3 (Medium – påbörjas inom 8 timmar)
-P4 (Low – påbörjas inom 2 dagar)
• Utökade öppettider finns som tilläggstjänst
Fördelar och mervärden för dig som kund
Att veta att man alltid kan få hjälp inom ”rätt” tid och av ”rätt” person är en trygghet för hela organisationen.
Genom ett avtal med Advitum är det vårt ansvar att säkerställa att kundens användare såväl som IT-personal som kontaktar oss också får erforderligt stöd inom avtalade tider.
För er som kund innebär det med stor sannolikhet också en höjd medarbetarnöjdhet och ökad effektivitet.
Vad kostar det?
Advitum 365 | SLA ingår som en grundläggande del i samtliga Advitum 365-tjänster och definierar servicenivån för tjänsterna. Utökade servicetider finns dessutom som tilläggstjänst