Advitum 365 | Support
Inte en hängning nu igen…..
En väl fungerande IT-support kan i många fall vara skillnaden mellan att ha nöjda och produktiva användare eller att istället tvingas hantera stressade och irriterade medarbetare och i förlängningen till och med minskad lönsamhet.
Vi på Advitum ser ofta en mycket positiv utveckling när man erbjuder användarna en professionell och erfaren IT-support.
Tjänsten omfattar
• IT-support för avtalade delar
• Stöd via telefon eller fjärrstyrning enligt avtalad SLA
• Ärenden eskaleras vid behov till 2:nd Line eller 3:rd Line
• Agent för fjärrstyrning, felsökning osv
• Rapport och statistik kring ärenden, trender osv
Fördelar och mervärden för dig som kund
Att minimera användarnas störningar kopplade till IT-arbetsplatsen kan spara många timmar per användare och månad vilket så klart i sin tur medför ökad effektivitet, ökad lönsamhet samt mindre irritation.
Genom tjänsten Advitum 365 | Support avlastar vi er ordinarie IT-personal samtidigt som vi ger era användare professionell och snabb service och avhjälper de problem som uppstår på bästa möjliga sätt.
Vad kostar det?
Kostnadstrukturen är per aktiv användare och månad.
Prisexempel för 250 användare där användarsupport kring allmän datorhantering och Microsoft 365 ingår i åtagandet är 150 SEK per användare och månad. (15 minuter per ärende ingår)